Վիդեո պրոդուկտի ստեղծում սկսած գաղափարից մինչեվ վերջնական արդյունք
Ընկերության հիմքը եղել է պրոեկտների ստեղծում կամ մշակում, որոնք իրենց տեսակի մեջ կունենան և՛ կոմերցիա, և՛ արվեստ:
Պահպանելով կապ բոլոր փուլերում մեր հաճախորդների հետ՝ մենք կյանքի ենք կոչում նրանց գաղափարները՝ պահպանելով շուկայի պահանջները և նեղ մասնագիտական գրագիտությունը։
Մեր նպատակն է ստեղծել պրոդուկտ ֆոտոներ, որոնք իրենց պարունակությամբ կառաջացնեն էմոցիաներ, կավելացեն ձեր պրոդուկտի վաճառքները և հավասար կլինեն շուկայում պահանջող ստանդարտներին։
01
Եզակի կոմերցիոն աշխատանքներից մեկը, որը ստեղծել ենք Non Gravity Creative Agency-ի հետ, որտեղ թիմը հնարավորություն է ստացել էքսպերիմենտների։ Միքսելով գեղարվեստական և վավերագրական հերոսներին՝ ստեղծվել է մի հոլովակ, որը չի հեռվանում մարքեթինգիային թիմի առաջադրած ընդհանուր սկզբունքներից։
02
Համագործակցելով Jellyfish-ի մտահաղացման հեղինակի և սեփականատիրոջ հետ՝ մենք խորասուզվում ենք ռեստորանի սկզբնավորման պատմության մեջ: Հոլովակը միավորում է գեղարվեստական և վավերագրական ոճը՝ ֆիքսելով ամբողջ ճանապարհորդությունը, սկսելով թղթի վրայի իդեայից դեպի կենսունակ օազիս, որն այսօր է:
03
Գովազդային նախագիծ, որը ցուցադրում է Skywell բրենդի վերջին մոդելներից մեկը: Ուսումասիրություններից հետո ստեղծեցինք մի պատմություն, որն ընդգծում է մեքենայի առաջադեմ տեխնոլոգիան և նրբագեղ դիզայնը: Ընդգծելով կայուն շարժունակության էությունը՝ մենք նպատակ ունեինք փոխանցել ոչ միայն մեքենայի կատարողականությունն ու արդյունավետությունը, այլև նրա դերը տրանսպորտի ապագայի ձևավորման գործում:
04
Նախագիծ, ստեղծված առցանց խաղային ընկերության համար, որը լի է Վերածննդի դարաշրջանի հղումներով, ադապտացված հետևյալ ընկերության ստանդարտներին և բրենդինգին։ Զուգահեռներ անցկացնելով խաղի հեղափոխական առանձնահատկությունների և Վերածննդի ոգու միջև՝ ստեղծեցինք հոլովակ, որը նշում է ստեղծագործությունն ու տեխնոլոգիական առաջընթացը։
05
Sunny side սթարթափ, սարք, որը յուրաքանչյուր տեղ ձեզ կապահովի տաք սնունդով։ Ահա այս մակարդակում էր սարքի կոնցեպտը, երբ Recart-ը խնդիր ստացավ ներկայացնել այն աշխարհի լսարանի համար։ Աշխատանքի մեջ ներգրավվելով մեծ թիմ և ուսումնասիրելով շուկան ստացանք վիզուալներ որոնք միանշանակ օգնեցին վաճառքին։
06
Kanri smartstore-ը մեր առաջին հաճախորդներից մեկն է, ում հետ համագործակցությունը կատարվեց անկախ մի քանի հազար կիլոմետր հեռավորության։
07
Այս հոլովակի համար համապատասխան կադրեր ստանալու համար Recart-ի թիմը նկարահանումներ իրականացրեց Արաբական Միացյալ Էմիրություններում՝ Դուբայ քաղաքում։ Նկարահանվեց Vook արտասահմանյան պրոեկտի համար լուսանկարներ և վիդեոգովազդ։
08
Նորարական երևույթ արհեստական ինտելեկտների ոլորտում, որը կարողանում է կրկնօրաինակել յուրաքանչյուր ինտերնետային էջ՝ իր ամբողջ ֆունկցիոնալությամբ։ Այս իդեայով նկարահանեցինք հումորային ֆուտուրիստիկ հոլովակ։
09
Դրական գունավոր տեսահովոլավ՝ նկարահանված օրեգինալ սարքի դրամահավաքի համար որը նպատակ ունի թեթևացնել առօրյա կյանքի առկա խնդիրներ։
10
Being a global representative of aesthetic jewelry brands, TI'ME Armenian decided to shoot a video with the same mood, regardless of the fact that it is in reel format. That's how our cooperation started.
Recart-ը համապարփակ տեխնիկական ու ստեղծագործական սպասարկում ապահովեց՝ տեխնիկապես բարդ իրականացվող Սերժ Գաբյանի առաջին՝ «Օթը Թոթը Թվանքի կոթը» լիամետրաժ գեղարվեստական ֆիլմի նկարահանմանը։
Սոցիալական հոլովակ, որը նկարահանվել է Արցախում՝ ներկայումս օկուպացված տարածքում։ Հոլովակում բարձրացվում է միշտ ակտուալ բնապահպանության կարևորության թեման, որը 2020 թվականին «Խօսք Առ» մրցանակի արժանացավ Calouste Gulbenkian հիմնադրամի կողմից:
60 վարկյանանոց ֆիլմ։ Հազվադեպ հանդիպող ֆորմատ, որը ոչ կարճամետրաժ է ոչ լիամետրաժ։ Recart թիմի ստեղծած այս կոնցեպտուալ ստեղծագործությունը 2021 թվականին Սիրակուսք (Իտալիա) քաղաքում տեղի ունեցող sec.60 փառատոնի ժամանակ արժանացել է Գրան պրիի։
Հետարտադրական ծառայությունները ներառում են պրոֆեսիոնալ վիդեո մոնտաժ, ձայնային ձևավորում, գրաֆիկա և գունային մշակում: Մենք ձեր հում կադրերը վերածում ենք հղկված վերջնական վիճակի՝ ապահովելով բարձրորակ վիզուալ և գրագետ հետարտադրական արդյունք: